Od ikon k alternativám: Jak se měnil marketing cigaret?
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější”
alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry
marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Byly všudypřítomné, teď se pozornost upíná na „zdravější”
alternativy, hodnotí vývoj marketingu cigaret Oldřich Vávra z katedry
marketingu Vysoké školy ekonomické v Praze.
Alkohol jako zdraví prospěšný nápoj či klíč k úspěchu u žen.
Oldřich Vávra z katedry marketingu pražské VŠE se v dalším textu
zaměřuje na to, jak se vyvíjely reklamy a marketing alkoholických nápojů.
Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH VŠE se ohlíží za tím, jak se
vyvíjely reklamy na cukrovinky a cukrové výrobky.
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.