Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Oproti loňskému roku se v Česku zvýšil podíl lidí, kteří se obávají
o svobodu médií, ukazuje letošní ročník průzkumu Media Freedom
Poll 2025.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky
označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
O dopadech umělé inteligence na provoz médií a podobu mediálního obsahu
mluvili na konferenci Czech Internet Forum Libuše Šmuclerová a Josef Šlerka.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Cílem nové kampaně Penny je posílit povědomí o odpovědném chování
společnosti k přírodě, okolí i zaměstnancům.
České domácnosti příliš rozhazují za neřesti. Raději investujte,
nabádá v nové kampani Fondee.