Česká města se připojila k „modré kampani" od UNICEF
Dětský fond OSN uspořádal při příležitosti Světového dne dětí akci
Light Up Blue, v rámci které se v modrém světle nasvěcují kulturní
památky.
Dětský fond OSN uspořádal při příležitosti Světového dne dětí akci
Light Up Blue, v rámci které se v modrém světle nasvěcují kulturní
památky.
Stále více vydavatelů podniká kroky k tomu, aby k jejich článkům
neměli přístup roboti typu ChatGPT nebo Bard.
Podněty na nelegální šíření obsahu přes různá úložiště podává
televizní skupina téměř kontinuálně. Škody, které jí kvůli
nelegálnímu šíření obsahu vznikají, dosahují stovek milionů korun.
Spot organizace Helppes a agentury WMC Grey žádá o respekt ke zvířatům
při novoročních oslavách.
Nova, Prima a Óčko uzavřely prostřednictvím Asociace komerčních televizí
(AKTV) spolupráci se společností I&Q Group, vztahující se
k platformám pro sdílení obsahu.
Jen pár dní před koncem školního roku startuje kampaň zaměřená na
problematiku domácího násilí.
# Internet & Mobil # Aktuality
Google chce na svém operačním systému Android omezit sdílení informací se
třetími stranami. Hodlá za tímto účelem vybudovat nový systém cílení
reklamy.
Společnost Avast představila novou identitu své značky a rozšířený cíl
chránit digitální svobodu uživatelů internetu.