Investice do obsahového marketingu i přes krizi rostou
Většina firem očekává, že výdaje na obsahový marketing i přes pandemii
v příštích třech letech porostou.
Většina firem očekává, že výdaje na obsahový marketing i přes pandemii
v příštích třech letech porostou.
Mikroblogovací platforma potvrdila, že to myslí s hledáním nových zdrojů
příjmů vážně. Z řady možností sáhne k placení za
exkluzivní obsah.
# Internet & Mobil # Aktuality
Facebook se zavázal, že během tří let investuje do mediálního průmyslu
nejméně miliardu dolarů.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Do archivu Newton Media, který obsahuje články z českých médií od roku
1996, bude mít placený přístup i široká veřejnost. Službu si navíc
může na týden vyzkoušet zdarma.
# Aktuality # Internet & Mobil
Fakulta sociálních věd UK, Lékařská fakulta MU v Brně a společnost
Newton Media spustily společný web s názvem Infomore.cz.
Největší sociální síť mění přístup ke sponzorovaným příspěvkům
zpochybňující přínos očkování. Zasáhne i vůči popírání
holokaustu.
Právnické záležitosti při tvorbě obsahu mohou být ošemetné. Proto je
dobré nic nepodcenit již na začátku, upozorňuje Andrea Pavelcová
z advokátní kanceláře eLegal.
Komunikace na LinkedInu může firmám přinést mnoho užitku. Začít přes
profesní síť hned prodávat, však není dobrý nápad.
Oborová soutěž Zlatý středník vyhlásila vítěze svého 18. ročníku.
Nejlepší agenturou je FleishmanHillard, Osobností PR Bohuslav Bohuněk.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Zážitková agentura Adrop.cz začala spolupracovat s českým start-upem
Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu.