Televize Seznam skončila loni v zisku přes 3 mil. Kč
Obrat i čistý zisk provozovatele Televize Seznam se v loňském roce
meziročně mírně snížil.
Obrat i čistý zisk provozovatele Televize Seznam se v loňském roce
meziročně mírně snížil.
Pokles obratu e-commerce o několik procent ovlivnil také zisky online
obchodníků, kteří nyní více oslovují nové zákazníky k stabilizaci
svých prodejů. Martin Pech z Upgates naznačuje, že existují metody pro
efektivní zvyšování zisků i v těchto podmínkách.
# TV # Internet & Mobil # Rádio
I přes náročné vnější podmínky na reklamním trhu se mediálnímu
zastupitelství Media Club podařilo v roce 2022 navýšit tržby ve všech
třech stěžejních oblastech – v televizi, v rádiu a na internetu.
Distributor časopisů, společnost Mediaprint & Kapa, loni vytvořila zisk
ve výši 1,3 mil. korun, obrat ale mírně klesl.
Skupina hudebních TV stanic Óčko loni zvýšila tržby, kvůli poklesu
sledovanosti ale vykázala menší ztrátu.
Vydavatel deníků MF Dnes, Lidové noviny a Metro loni mírně zvýšil tržby,
zůstal ale ve ztrátě. Tu se podařilo meziročně snížit, přesto firma
předpokládá, že i letošní rok bude ztrátový.
Česká audiovize už druhý rok vykazuje dynamický růst. Nejvyšší podíl
na obratu 15,4 mld. Kč za uplynulý rok v audiovizuálním průmyslu tvoří
zahraniční produkce, nejvyšší meziroční nárůst zaznamenala výroba
reklamy.
Pokračující pokles prodeje tisku a vysoké ceny papíru se odrazily také na
nižších výnosech největšího distributora tisku, První novinové
společnosti.
Provozovatel sportovních kanálů O2 skončil v loňském roce se
srovnatelným hospodářským výsledkem jako o rok dříve.
Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti, říká
Boris Rajdl z Palírny U Zeleného stromu.