Reklamní ceník Radiohousu odráží růst Blaníku či Rock rádií
Rozšíření sítí rodin rádií skupiny Media Bohemia se odráží
i v ceníku rádiové reklamy pro rok 2022. V platnost vstoupil už před
koncem letošního roku.
Rozšíření sítí rodin rádií skupiny Media Bohemia se odráží
i v ceníku rádiové reklamy pro rok 2022. V platnost vstoupil už před
koncem letošního roku.
Reklamní ceník rádií zastupovaných společností Media Club se po
úpravách v letošním září od nového roku znovu měnit nebude.
Televizní skupina Nova přistupuje ke zvýšení cen televizní reklamy pro rok
2022 o 12,5 %, říká ředitel Jan Vlček.
Zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2022 považuje managing directorka
Atmedia Michaela Vasilová za nezbytný krok, jak reagovat na vyprodanost
reklamního prostoru.
Dvouciferný růst reklamních výnosů zaznamenává letos internetová
jednička Seznam.cz. S ohledem na situaci na trhu připravuje po třech letech
pro rok 2022 navýšení cen reklamy v průměru o jednotky procent, které
se ale u různých formátů bude lišit, říká obchodní ředitel
Tomáš Búřil.
Zájem zadavatelů po rádiové reklamě přetrvává i po navýšení ceny,
tempo vyprodanosti ale zpomalilo a další zmírnění se očekává od nového
roku, vysvětluje ředitel rádiové divize Media Clubu Jan Čadek.
Silná poptávka přichází od zadavatelů ze segmentu e-commerce, retailu
i výrobců potravin a nápojů. O televizní reklamu je vysoký zájem,
potvrzuje generální ředitel televizní skupiny Nova Jan Vlček.
Televize Seznam má téměř stoprocentně vyprodaný svůj reklamní prostor a
plánuje ještě více prodávat na GRP, přibližuje Kamil Veselý.
Atmedia ponechává pro příští rok základní ceníkové ceny na letošní
úrovni, sníží ale poskytované slevy.
Televizní skupina Nova zachovává kontury své obchodní politiky pro rok
2021, ceny reklamy zvyšuje jen mírně.