Zájem o kinoreklamu v síti Cinema City se letos zvýšil
Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje
Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
Objem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje
Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční
televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se
některé koeficienty.
Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia chystá
stejně jako další hráči na televizním trhu dvouciferné navýšení cen
televizní reklamy.
Řetězec Penny Market otvírá své rádio pro reklamní zadavatele napříč
trhem. Prodej reklamy zajistí Media Club, podle kterého potřebuje
plánování reklamy v rádiu řetězce jiný přístup než v případě
klasického FM vysílání.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý
ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír
Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak
Media Club může této situaci čelit.
Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se
zdražením reklamy o více než pětinu.
Operátor T-Mobile ukončí spolupráci s mediální skupinou Nova týkající
se její online platformy Voyo. Zákazníci už nebudou moci využívat ani
speciální nabídky Voyo Start.
Skupina Óčko rozšířila aktivity na sociálních sítích a zadavatelům
reklamy nabídla nové obchodní balíčky s garancí počtu impresí.
Pokračuje tak v rozšiřování svých aktivit i mimo televizní segment.