Papírenská firma Plojhar otvírá první pražský obchod
Českobudějovická rodinná firma Plojhar otevře v Jindřišské ulici své
první pražské papírnictví.
Českobudějovická rodinná firma Plojhar otevře v Jindřišské ulici své
první pražské papírnictví.
Od května dojde ke změně vedení centrálního a agenturního obchodu Vltava
Labe Media. Dosavadní ředitelka Zuzana Tylčerová přechází na nově
zřízenou pozici. Střídá ji Jitka Beranová.
Obchodní tým společnosti Lurity, provozující digitální vnitřní a
venkovní obrazovky, rozšiřuje Kristýna Hrabáková.
U stanice pražského metra Roztyly vzniká nová administrativní budova
Roztyly Plaza. Hostit bude i obchodní jednotky, lékárnu či drogerii.
Denisa Olšavská je nově v obchodním týmu NextPage Media. Spolu s ní
přišly i Silvie Sedláková a Tereza Petáková.
Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B
firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná
spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.
Vypadá to, že B2B marketing vstupuje do nového zlatého věku, říká
Richard Parsons z londýnské agentury True BBN.
Pokud bude marketing a obchod spolupracovat, přinese to firmě byznys a zisky,
říkají organizátoři první B2B marketingové konference Lucie Zaki a
Lukáš Smelík.
Součinnost marketingu a obchodu bude tématem první marketingové B2B
konference v České republice.
Globus na Praze 13 otevřel maloformátový obchod Fresh, kde nabízí produkty
z vlastních výrob a výběr ze sortimentu privátních značek.