Česká spořitelna představuje kampaní platformu Skoala
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem
zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou
kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního
zdraví mladých klientů.
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká:
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
V dubnu spouští Česká spořitelna novou kampaň, s níž podpoří své
půjčky. Tváří je opět Jenovéfa Boková.
V nové kampani se Česká spořitelna zaměřuje na zlepšování finančního
zdraví. Poprvé používá adresabilní videa.