Media Guru

O nový vizuální styl Česka se utká šest studií

So 19. května 2012 06:19 1 min Sdílet

# Aktuality

Czech Tourism ve svém tendru na novou vizuální identitu České republika vybral 6 studií z 12 přihlášených do druhého kola výběrového řízení.

Postoupila studia: HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička ze studia Touch Branding. Jejich úkolem je do 12. června připravit nový vizuální styl destinační značky Česka v souladu s konceptem „země příběhů“, tedy země, kde turisté budou zažívat své vlastní příběhy a objevovat příběhy českých osobností, památek či krajiny.

Po uzávěrce bude návrhy hodnotit komise a externí panel zástupců grafických designerů, marketérů, partnerů a budoucích uživatelů výsledného stylu.

Připravenou destinační značkou se pak bude naše země prezentovat od roku 2013 především v zahraničí. Nový vizuální styl má spolu s celkovou marketingovou strategií navýšit konkurenceschopnost Česka na mezinárodních trzích.

-kch-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.