Deník N přijde s pátečním magazínem, reaguje na konec Pátku LN
Deník N rozšiřuje své tištěné vydání a k pátečnímu vydání přidá
od konce srpna magazínovou přílohu.
Deník N rozšiřuje své tištěné vydání a k pátečnímu vydání přidá
od konce srpna magazínovou přílohu.
Pozici nejčtenějšího celostátního deníku udržuje nadále Blesk před MF
Dnes, za kterou se posunulo Právo.
Mediální skupina Mafra ukončí vydávání tištěných Lidových novin.
Tituly Regionálního vydavatelství oslovují podle sdělení vydavatele dva
miliony čtenářů měsíčně.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a
k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění
z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
Čtveřice deníků Blesk, MF Dnes, Deník a Metro vykazuje celkově nejvyšší
čtenost a také relativně nejvyrovnanější vývoj. Nová data přináší
výzkum čtenosti Media projekt.
Prodej novin a časopisů se obnovuje na 555 pobočkách České pošty.
O rozšíření prodeje na další pobočky se jedná.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky chce dlouhodobě podporovat
regionální žurnalistiku, chápe ji jako klíčovou pro demokratické
fungování společnosti, říká výkonný ředitel David Klimeš.
O koupi zdarma distribuovaného týdeníku 5+2 jedná mediální skupina Mafra
se společností A 11, vydavatelem regionálního týdeníku Náš region.
Míra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem
informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale
využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají
k informacím z televize veřejné služby.