Deníky se snaží snížit prodejní ztráty způsobené pandemií
V červenci se v souhrnu prodalo víc kusů českých deníků než
v letošním červnu, vyplývá z dat auditu ABC ČR.
V červenci se v souhrnu prodalo víc kusů českých deníků než
v letošním červnu, vyplývá z dat auditu ABC ČR.
Strategie Vltava Labe Media soustředit se na vydávání tištěného
regionálního Deníku a k tomu posilovat web Deník.cz se nemění,
přibližuje generální ředitel VLM Vít Nantl.
Za dvouciferným poklesem prodeje tuzemských deníků stojí v prvním
pololetí 2020 především opatření přijatá proti šíření nového
koronaviru.
Obrat společnosti Mafra loni překročil 3 miliardy korun, hospodářský
výsledek se snížil na 15 mil. Kč.
Podle něj by se tak mělo stát před dalšími parlamentními volbami, které
jsou plánovány na rok 2023.
Květnové prodeje deníků už byly lepší než v letošním dubnu, přesto
se dopady protikoronavirových opatření ve výsledcích stále projevují.
Také prodej tuzemských deníků v letošním dubnu byl poznamenám pandemií
nového koronaviru, meziročně se snížil o víc než dvacet procent.
Nejčtenějším tuzemským deníkem zůstává Blesk, ve srovnání s druhým
pololetím 2019 deníky své pozice potvrdily.
Mimořádná opatření zavedená v boji proti koronaviru dopadla především
na pultový prodej českých deníků.
PNS nabízí vydavatelům, že od České pošty převezme distribuci
předplacených časopisů.