A 11 vstupuje s titulem Náš Region do tří dalších krajů
Vydavatelství A 11 vstupuje s novinami Náš Region do Královéhradeckého,
Pardubického a Jihočeského kraje.
Vydavatelství A 11 vstupuje s novinami Náš Region do Královéhradeckého,
Pardubického a Jihočeského kraje.
Protipandemická opatření nadále dopadají na prodeje denního tisku.
V letošním lednu se deníků prodalo každý den o téměř 80 tisíc
méně než ve stejném měsíci loni.
Hospodářské noviny vycházejí od pondělí v novém designu. Další změny
mají následovat.
Economia připravuje zjednodušený proces krátkodobého přesměrování
předplacených titulů na jinou doručovací adresu.
Profesní sdružení tisku Unie vydavatelů spočítalo, že výpadky
inzertních tržeb a tržeb z prodeje novin a časopisů dosáhly loni kvůli
pandemii téměř dvě miliardy korun.
Nová data čtenosti deníků za druhé pololetí 2020 nepřinášejí změny
v pořadí. Na čele zůstává Blesk, meziročně se dařilo Hospodářským
novinám a svou pozici obhájily i Lidové noviny.
Kvůli pandemii covid-19 se prodaný náklad tuzemských deníků snížil
výrazněji, než je dlouhodobý meziroční průměr.
Lidové noviny mění po sedmi letech šéfredaktora. Místo Istvána Léko
zaujme vedoucí pozici Petr Bušta. Léko odstupuje ze zdravotních důvodů,
v deníku ale zůstává jako seniorní reportér.
V čele redakce ekonomického listu E15 Nikita Poljakov vystřídá Terezu
Zavadilovou.
Přestože souhrnné prodané náklady deníků v srpnu byly vyšší než
v letošním červenci, za výsledkem z loňského roku zaostaly o 16 %.