Prodej tuzemských deníků se loni snížil o desetinu
O téměř 10 % se snížil průměrný prodaný nálad českých deníků
v roce 2021. Snížení tak bylo mírnější než v předešlém roce, na
úroveň před pandemií se ale deníky nevrátily.
O téměř 10 % se snížil průměrný prodaný nálad českých deníků
v roce 2021. Snížení tak bylo mírnější než v předešlém roce, na
úroveň před pandemií se ale deníky nevrátily.
# Marketing # Reklama # Internet & Mobil # Tisk
Přinášíme přehled knižních novinek z médií, marketingu a reklamy.
Soutěž evropského novinového designu European Newspaper Award zná letošní
vítěze. Přinášíme přehlídku hlavních vítězů. V dalších dílčích
kategoriích bodoval i magazín Proč ne?!
Celkových počet evidovaných tištěných titulů v Česku se loni snížil
na 5,4 tisíce, ukazuje statistika ČSÚ.
O necelých 20 % se za tři roky zvýšil zájem lidí o sledování
internetového zpravodajství na mobilu, tabletu nebo čtečce, naznačují data
výzkumu Media projekt.
Tištěná verze byznysového deníku E15 vychází od října v novém
formátu, designu a na jiném papíře.
Místo stojanů v pražském metru využívá deník Metro pro distribuci
větší počet kamelotů a také ve vybraných stanicích kameloty s koly.
Na trh vstupuje Týdeník Forum. Otevřeně říká, že chce podporovat
politické strany a koalice, které jsou pro západní orientaci České
republiky a které vyznávají principy občanské svobody.
Nové výsledky čtenosti deníků za období prvního pololetí letošního
roku ukazují na mírné zlepšení u některých deníků ve srovnání
s předešlým měřeným obdobím.
Souhrnný prodaný náklad tuzemských deníků zůstal v letošním dubnu za
úrovní stejného loňského měsíce, meziroční pokles ale byl nižší než
v březnu.