Tisk zvýšil čtenářský zásah, polepšila si hlavně MF Dnes
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Nová data čtenosti tištěných titulů ukazují, že souhrnná čtenost novin
a časopisů se za rok podstatně nezměnila, v celkovém zásahu si tisk podle
Media projektu velmi mírně polepšil.
Jediným deníkem, který v pololetí nepocítil pokles prodaného nákladu, se
stala MF Dnes. Těžila z přesunu části předplatného od čtenářů
Lidových novin.
# Aktuality # Tisk # Udržitelnost
Česká unie vydavatelů podporuje mezinárodní kampaň organizace Two Sides,
jejímž cílem je omezit používání zavádějících ekologických tvrzení
o papíru a tištěných médiích.
PNS se v roce 2024 zaměřila na rozvoj předplatného, nově i v segmentu
časopisů. Akvizice podílu ve firmě MailFinish jí umožnila rozšířit
nabídku služeb a stabilizovat hospodaření, vyplývá z výroční zprávy
společnosti za rok 2024.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner
představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit
důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší,
jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.
Mohli jsme se v kampani pochválit, ale neděláme to, protože deník Právo
píše věci tak, jak jsou. To je hlavní sdělení kampaně deníku Právo
s tvářemi redaktorů, která provází přechod na nový formát a grafiku.
Ke změně grafiky přistupuje Právo po dlouhých letech, dosud se opíral
o konzervativní přístup a vizuální změny zaváděl jen minimálně.
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.