Lev v novém logu Magnesia umožňuje využít síly značky
Přechod od erbu evokujícího aristokratické dědictví k ikoně lva nám
umožnil využít přirozené síly značky, přibližuje autor nové podoby
Magnesie Fabrizio Severino.
Přechod od erbu evokujícího aristokratické dědictví k ikoně lva nám
umožnil využít přirozené síly značky, přibližuje autor nové podoby
Magnesie Fabrizio Severino.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
Mezinárodně působící zpravodajské kanály France 24 prošly ve všech
svých mutacích v průběhu března barevnou úpravou vizuálu. Změnu lze
zaznamenat i v nabídkách českých operátorů.
Nové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých
prodejen, ale také do celkové komunikace.
Czechoslovak Group aktualizovala své logo, v němž pracuje se symbolem
štítu. Autorem je Dynamo Design.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Novou vizuální identitu ukazuje Generali Česká pojišťovna v reklamní
kampani.