Autor textu Kateřina Straková
Nová kampaň, ve které se ČSOB zaměří na firemní klientelu, se ponese ve znamení divoké vody. Její tváří je Jaroslav Němec, výrobce kvalitních sportovních pádel TNP a klient ČSOB.
Kampaň poběží od 1. srpna do 15. září v televizi, v tisku, na internetu a v rádiu. Podpořena bude rovněž prostřednictvím plakátů a letáků na pobočkách.
„Tato kampaň pokračuje v konceptu představování reálných klientů a jejich příběhů. Tentokrát se její tváří stal Jaroslav Němec, uznávaný výrobce vodáckých pádel a vesel TNP. V kampani se zaměříme na podporu malých a středních podnikatelů,“ popisuje kampaň Tomáš Brych, ředitel útvaru Marketingové komunikace ČSOB.
V průběhu kampaně budou mít noví i stávající klienti možnost sjednat si ČSOB Rychlý úvěr nebo využít ČSOB Povoleného přečerpání účtu za výhodných podmínek.
-kch-
Autor textu Kateřina Straková