# Aktuality # Retail # Marketing
Retro týden v Lidlu se koná deset let, nový začíná 7. května
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
# Aktuality # Retail # Marketing
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace?
Přinášíme přehled letošních trendů.
Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu
života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.
Osmdesát procent rakouské populace bude moci od léta přijímat digitálně
na celoplošné úrovni celkem třicet rozhlasových stanic. Veřejnoprávní
ORF technologii opět ignoruje.
Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než
lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.