Hostingová platforma Webglobe spouští brandovou kampaň
V nové kampani se chce Webglobe profilovat jako průvodce podnikatelů na
cestě k online úspěchu.
V nové kampani se chce Webglobe profilovat jako průvodce podnikatelů na
cestě k online úspěchu.
Asistence spouští kampaň na podporu zvýšení počtu zájemců o asistenci
pro lidi s postižením a seniory. Podepsána je pod ní Družina.
Hlavním motivem nové kampaně Bonami je kontrast mezi nudným
„kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“.
Novým kreativním ředitelem v produkční agentuře Nice! se stal Emil
Nitkulinec.
Etické kreativní studio Družina přechází pod produkční a
postprodukčsní společnost Nice!.
Dům zahraniční spolupráce (DZS) chce kampaní povzbudit zahraniční
vědecké a vzdělávací instituce k navázání partnerství s českými
protějšky.
Amnesty International spouští brandovou kampaň, na níž spolupracovala
s agenturou Triad.
Produkční agentura spotu Karla Janečka nesouhlasí s projevem, který
pronesl na slavnostním večeru soutěže Český slavík. Uvedla, že
o kontextu zařazení spotu neměla informace. Karel Janeček si za svými
slovy stojí.