Garden Gourmet: Televizi nelze při vstupu na trh vynechat
I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online,
osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl
tvoří burgery 40 % prodejů.
I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online,
osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl
tvoří burgery 40 % prodejů.
Společnost Nestlé přesouvá výrobu Lentilek z České republiky do
Německa. Značka, jež vznikla v roce 1907, změní recepturu i obal.
Zatímco před několika lety byly rostlinné výrobky záležitostí obchodů
zdravé výživy, nyní jsou součástí sortimentu v každém řetězci.
Garden Gourmet spouští novou kampaň. Zapojuje do ní i zpěváka Bena
Cristovaa.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Praha umožní sběr hliníkových kapslí Nespresso prostřednictvím
sběrných kontejnerů na kovové obaly. Značka zároveň znovu uvádí nůž
Rybička.
Granko uvádí na trh limitovanou edici „Děkujeme!“. Nabízí tak možnost,
jak lidé mohou poděkovat svým blízkým.
Margot radikálně mění strategii. Opouští exotiku a přesouvá se do
domovského prostředí.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Od 1. července se stal novým ředitelem divize cukrovinek v Nestlé na
českém a slovenském trhu Federico Giorgio Marrano.
KitKat Senses, nabízející mix malých oplatek, je podpořen v televizi a
také samplingem na čerpacích stanicích Benzina.
Nákupní chování se v důsledku pandemie mění. Značky se musí novému
normálu přizpůsobit.