Garden Gourmet v kampani odlehčuje jídelníček
Značka bezmasých pokrmů Garden Gourmet v kampani reaguje na novoroční
předsevzetí.
Značka bezmasých pokrmů Garden Gourmet v kampani reaguje na novoroční
předsevzetí.
Od ledna se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Nestlé na
českém a slovenském trhu Tereza Skrbková.
Značka cereálií Lion od Nestlé se ve své kampani propojují s youtubery
z prostředí gamingu a e-sportu.
Značka cereálií se spojuje s organizací Forsage Eco, společně chtějí
upozornit na nenahraditelnost včel.
Studentská pečeť podporuje kampaní novinku v podobě tyčinek. Doplní ji
sampling na palubě autobusů a vlaků Regiojetu.
V nové kampani nechává Nestlé nahlédnout do zákulisí produkce
palmového oleje.
Orion ve spolupráci s Pribináčkem přináší novinku v podobě
čokoládové tyčinky s tvarohovou náplní.
Orion v nové kampani připomíná, v čem je český způsob života
jedinečný.
Čokoláda Orion ve spolupráci s řetězcem Albert připravila soutěž
o ceny v podobě zápisníku na cesty či glampingový pobyt.
Nescafé přichází na trh s ledovou kávou bez cukru. Podpoří ji kampaní
i samplingem.