Nespresso uvádí na trh novou řadou Vertuo
Nespresso představilo novou řadu Vertuo, která je založená na technologii
Centrifusion. Tato řada je na českém a slovenském trhu od 14. září.
Nespresso představilo novou řadu Vertuo, která je založená na technologii
Centrifusion. Tato řada je na českém a slovenském trhu od 14. září.
Na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary mají jeho partneři již
připraveny své letošní aktivace. Jen výjimečně svou aktivitu omezují.
„Vytvořeno s péčí“, tak se jmenuje nová kampaň značka Nespresso,
jež se opět spojuje s Georgem Clooneym.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nespresso má v Praze další butik. Po Pařížské a Smíchově je nyní
i v Metropoli Zličín.
Objednávku kapslí Nespresso má Rohlík doručit do 120 minut s údajnou
přesností doručení 15 minut.
Ve spolupráci s novým majitelem značky, společností Coca-Cola HBC,
vstupuje kavárenský řetězec Costa Coffee se svou nabídkou i do retailu.
Designblok probíhá letos za přísných hygienických opatření. Někteří
partneři se neúčastní, naopak přibyly české značky.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Praha umožní sběr hliníkových kapslí Nespresso prostřednictvím
sběrných kontejnerů na kovové obaly. Značka zároveň znovu uvádí nůž
Rybička.
Obchodní centrum Forum Nová Karolina v Ostravě po znovuotevření
představilo i nové značkové obchody Mango, Deichmann, The Original Barber,
Geox nebo Nespresso.
V ostravském Foru Nová Karolina otevřela značka Nespresso svou první
pobočku v Moravskoslezském kraji.