# Aktuality # Retail # Marketing
Nesnězeno zpřístupňuje real-time reporting pro retail
Svým partnerům z řad obchodních řetězců poskytne Nesnězeno reporting
o prodejích balíčků i upsellingu v reálném čase.
# Aktuality # Retail # Marketing
Svým partnerům z řad obchodních řetězců poskytne Nesnězeno reporting
o prodejích balíčků i upsellingu v reálném čase.
# Aktuality # Udržitelnost # Retail
Na platformu Nesnězeno se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a završily
tak celorepublikovou expanzi.
Nová agentura pomůže platformě Nesnězeno s osvětou kolem problematiky
jídlem a s upevněním vztahů s klíčovými partnery.
Soutěž zaměřená na osobnosti na sociálních sítích Czech Social Awards
ocenila vítěze. Influencerem se stal Čestmír Strakatý, cenu za mimořádný
přínos obdržela Nikol Leitgeb.
Možnost nákupu balíčku Nesnězeno rozšiřuje Penny už na 51 prodejen po
celé republice.
Po pilotním projektu na prodejně v Revoluční ulici v Praze Penny uvádí
svůj projekt Nesnězeno na dalších šest poboček.
Bolt Market pokrývá téměř celou Prahu a chystá se do dalšího českého
města. S pomocí Nesnězeno umožní lidem koupit si se slevou potraviny
těsně před nebo na konci trvanlivosti.