Century 21 v kampani využívá stereotypy o práci v realitách
Společnost Century 21 spouští novou kampaň s názvem „Realitní
mýty“, která si pohrává s představami o realitních makléřích.
Společnost Century 21 spouští novou kampaň s názvem „Realitní
mýty“, která si pohrává s představami o realitních makléřích.
Bezrealitky v nové kampani prezentují nejčastější příběhy jejich
klientů.
Aukro spouští novou službu Aukro reality. Nabídne prodej nemovitostí
systémem aukcí.
# Marketing # Internet & Mobil
Bezrealitky rozšiřuje své pole působnosti a chystá novou komunikační
strategii. „Potřebujeme všechno zvládnout i komunikačně, aby lidé
viděli, co všechno nyní Bezrealitky je," říká Barbora Gschwengová,
marketingová manažerka portálu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Společnost Bezrealitky si na přípravu svého repositioningu a komunikace
vybrala Proficio.
S pomocí Maxima Reality chce Bezrealitky rozšířit svou službu Komfort na
prodej a pronájem nemovitostí na klíč.
# Aktuality # Internet & Mobil
Bezrealitky mění majitele, od skupin MMS Digital, Rockaway a Genesia
Investments ho kupuje investor Marek Rosenbaum. Portál plánuje expanzi do
Polska a Maďarska.