Samurai Shot má nového vlastníka, v plánu je redesign
Nový majoritní vlastník značky Samurai Shot plánuje redesign
i rozšíření produktového portfolia.
Nový majoritní vlastník značky Samurai Shot plánuje redesign
i rozšíření produktového portfolia.
Palírna U Zeleného stromu chce pokračovat v expanzi na asijské trhy, kde
roste poptávka po prémiových lihovinách.
Spotřeba alkoholu se snižuje globálně, tento trend přišel i do Česka. Na
rizikovou konzumaci alkoholu v Česku po třinácté upozorní kampaň
Suchej únor.
Dvě nealkoholické novinky – Martini Floreale a Vibrante – přináší
značka Martini na český trh.
Mattoni 1873 zvýšila loni objem na více než 1,9 miliardy prodaných
lahví. Roste ve vendingu, daří se i jejím snackům.
Značka izotonického nápoje Powerade přináší na trh novinku v podobě
citrusové příchutě.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Schweppes mění design svých produktů. Spolu s novými etiketami spouští
i novou kampaň.