Barbie, Oppenheimer a Invalid táhly loni slovenská kina
Návštěvnost a tržby slovenských kin v roce 2023 rostly, ale stále
nedosahují úrovně před covidem.
Návštěvnost a tržby slovenských kin v roce 2023 rostly, ale stále
nedosahují úrovně před covidem.
Zpravodajské weby zaznamenaly také v loňském roce nižší návštěvnost
než v roce předcházejícím. Nejnavštěvovanějším zpravodajským webem
zůstávají Seznam Zprávy.
Návštěvnost českých kin loni spíš stagnovala, díky zvýšení cen
vstupného se ale podařilo meziročně navýšit tržby.
Ohlížíme se za vývojem návštěvnosti slovenského internetu v roce
2023 a mapujeme největší změny na trhu.
Během prvního víkendu v kinech vidělo Kazmův film Onemanshow: The Movie
290 tisíc diváků.
Jedničkou mezi slovenskými online provozovateli je nadále Ringier Slovakia,
v některých měsících ale o sovou pozici přišel. Přinášíme pohled na
vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním pololetí 2023.
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
Návštěvnost slovenských kin i jejich tržby se v loňském roce odrazily
od historického dna, který byl výsledkem covidových restrikcí.
Nejnavštěvovanějším filmem byl loni snímek Mimoni 2.