Natura se v kampani zaměřuje na změny v životě
Kampaní s názvem „Změna je život“ chce Natura ukázat, aby se lidé
nebáli žádných životních změn.
Kampaní s názvem „Změna je život“ chce Natura ukázat, aby se lidé
nebáli žádných životních změn.
Coca-Cola se stala exkluzivním nápojovým partnerem Českého svazu ledního
hokeje.
Pramenitá voda Natura v nové edukační kampani připomíná důležitost
pitného režimu žen v těhotenství a při kojení.
Voda Natura spouští udržitelnou celonárodní spotřebitelskou soutěž.
S její pomocí chce zvýšit pozornost pitnému režimu v zimě.
Natura rozšiřuje své portfolio o čtyři neslazené příchuti – malinu,
jablko, citrón s mátou a melou s okurkou.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Toma Natura se pod střechou společnosti Coca-Cola HBC změnila na značku
Natura.