Cans přibližuje animovanými ambasadory svůj příběh
Cans představuje svou brandovou kampaň, v níž příběh značky
vyprávějí animovaní ambasadoři.
Cans představuje svou brandovou kampaň, v níž příběh značky
vyprávějí animovaní ambasadoři.
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko
a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.
Mattoni 1873 zvýšila loni objem na více než 1,9 miliardy prodaných
lahví. Roste ve vendingu, daří se i jejím snackům.
Coca-Cola HBC rozšiřuje své portfolio nápojů o značku prémiových
limonád Three Cents.
Značka DrWitt bude i v následující sezoně partnerem Tipsport extraligy
ledního hokeje.
Novou kampaní podporuje značka Targa Florio svou novou řadu toniků. Oslavuje
přitom automobilové hrdiny v čele s Eliškou Junkovou.
Spoluzakladatel VR hry Beat Saber Jaroslav Beck přináší na trh značku
ochucené perlivé vody bez cukru a sladidel.
# Aktuality # Reklama # Marketing
F.H. Prager rozšiřuje své portfolio o fermentovaný nápoj kombucha.
Komunikovat ji bude zejména na internetu a v HoReCa.