S nákupní zkušeností je spokojeno jen 9 % spotřebitelů
V kamenných obchodech je se svou nákupní zkušeností spokojeno jen 9 %
spotřebitelů, na internetu pouze 14 %, ukazuje studie IBM.
V kamenných obchodech je se svou nákupní zkušeností spokojeno jen 9 %
spotřebitelů, na internetu pouze 14 %, ukazuje studie IBM.
Možnost konverzovat v reklamním systému Googlu jako s člověkem nebo
nechat si připravit reklamní kampaň jsou novinky, které má Google přivést
i na český trh.
Nabídky Black Friday ovlivňují nákupní chování čtvrtiny české
onlinové populace starší 15 let. Zájem o nákup zboží na Black Friday
s přibývajícím věkem klesá, ukazuje průzkum Ressolution Group a Nielsen.
Z výzkumu vyplývá, že značky přehlížejí spotřebitele ve věku 50–70
let. Ta je přitom v nakupování velmi podstatnou skupinou.
Čínská sociální síť dává tvůrcům rozšířené možnosti výdělku
také v Evropě. Ve Spojených státech zašla ještě dál, spouští do
ostrého provozu pouští e-commerce funkce.
Česká e-commerce zaostala v prvním čtvrtletí o 13 % za loňským rokem.
Ukazuje to pravidelná zpráva o vývoji české e-commerce od Heureka.cz,
která ale prognózuje od jarních měsíců vylepšení a návrat k normálu.
O nákupu na sociálních sítích, neboli social commerce, se mluví stále
častěji proto, že mladší generace zde tráví více času a navštěvovat
webové e-shopy je pro ně retro, píše Vítězslav Klement z GroupM.
Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let
nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky
napříč sortimentem.