Panické nákupy se nekonají, disciplína nakupujících ale klesla
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
Lidl odstartoval novou reklamní kampaň, jež klade důraz na rychlý a
komfortní nákup.
Od srpna nabízí Kaufland možnost samoobslužného nakupování přes mobilní
aplikaci.
Vývojáři sociální sítě testují prominentní umístění odkazu
vedoucího do nákupní zóny, navíc v ní má přibýt obchodníků.
Nákupní chování Čechů se v důsledku krize mění. Ve svých nákupech
budou opatrnější, postiženy budou služby a stravování mimo domov.
Až 80 % firem z oblasti FMCG přistoupí pravděpodobně k úsporám ve
svých marketingových a obchodních rozpočtech, vyplývá to z průzkumu
agentury Nielsen.
Obchodníci nyní stojí před úkolem, jak nabídnout zákazníkům bezpečný
a zároveň příjemný nákupní zážitek.
Nákupní chování se v důsledku pandemie mění. Značky se musí novému
normálu přizpůsobit.
Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba
dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit.
Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.