Čtvrtina populace by přivítala více reklamy v místě prodeje
Češi jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích,
naopak v místě prodeje by jí uvítali i více, ukazuje letošní vlna
studie Češi a reklama.
Češi jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích,
naopak v místě prodeje by jí uvítali i více, ukazuje letošní vlna
studie Češi a reklama.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Tuzemští zákazníci volí čím dál častěji nákupy online. Podle
průzkumu DHL tak nakupují dokonce nejvíce v Evropě.
Možnost konverzovat v reklamním systému Googlu jako s člověkem nebo
nechat si připravit reklamní kampaň jsou novinky, které má Google přivést
i na český trh.
V Říčanech u Prahy otevřela Billa pilotní prodejnu v novém konceptu. Do
konce roku 2028 chce otevřít až 80 nových poboček.
Návštěvnost regionálních nákupních center loni meziročně vzrostla
o 23,5 %, ukazuje analýza CBRE.
Pro více než polovinu českých spotřebitelů mají recenze a hvězdičky
větší vliv než cena produktu, ukazuje průzkum.
Rohlík se spojuje s Testuj.to, nově nabídne ověřené recenze
u vybraného zboží.
Internet mění chování zákazníků i v kamenných obchodech. Většina si
v nich přes mobilní telefon vyhledává lepší cenu.
Duševní pohodu považuje za důležitou 96 % mladých. TikTok používá
denně jen čtvrtina, oblibě se těší streamovací služby, ukazuje studie
Mýtus Gen Z.