Čtvrtina nakupujících využívá slevové akce častěji než dřív
Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve,
ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se
řídí především čtenáři tištěných letáků.
Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve,
ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se
řídí především čtenáři tištěných letáků.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Alespoň jednou nakoupila nějaký produkt nebo službu na základě
doporučení influencerů na sociálních sítích polovina internetové
tuzemské populace.
Největší nákupní magazínový event Dny Marianne startuje v pátek
16. září, akce potrvá do 18. září 2022.
Vysoké tempo růstu českých e-shopů končí. Těžké časy čekají hlavně
menší obchodníky. Možným východiskem je přechod na marketplace.
Aplikace Prima Letáky, která funguje na HbbTV platformě skupiny Prima, je
nově rebrandovaná a stává se součástí nákupního portálu Prima Nákupy.
Čínské sociální síti příliš nevychází sázka na rozšiřování
obdoby teleshoppingu. Zkouší ale i jiné zdroje příjmů.
Jen jednotky procent vlastníků automobilů využívají jiného než
benzínového či naftového pohonu. Nákup elektromobilů Češi ani příliš
neplánují, ukazuje výzkum Nielsen.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rozvážková služba Wolt navazuje spolupráci s Tesco Expres. Zpočátku bude
možné vybírat zboží ze tří pražských prodejen.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Platforma Vinted informovala své uživatele o tom, jak bezpečně provádět
onlinové transakce.
Podpora tvůrců, e-commerce a metaverzu jsou prioritami společnosti Meta,
zastřešující mj. sociální sítě Facebook a Instagram, do
příštího roku.