Ze značek obchodů oblečení vedou H&M, C&A a New Yorker
Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M,
C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M,
C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné
prodejny s potřebami pro domácnost.
Očekávané rozšíření nástrojů generativní umělé inteligence pro své
reklamní formáty oznámil Google na akci pro partnery a inzerenty Google
Marketing Live.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Členům svého věrnostního klubu přináší Billa slevy v hodnotě 5 a
10 % na nákup a také dárek při nákupu nad 1800 korun v podobě
příborů Banso Vogue.
Letošní konference Procurement Forum se zaměřila především na inovace,
digitalizaci, udržitelnost, lidi a firemní kulturu.
Notino uvedlo vánoční kampaň na všech trzích, kde je aktivní. Staví na
pohodlném nakupování z domova a Vánoce bez stresu.
Penny startuje pilotní projekt dovážky nákupu až domů prostřednictvím
služby Wolt.
Billa se v nové věrnostní kampani spojuje se sítí čerpacích stanic OMV.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Na nově vytvořenou pozici komerčního ředitele společnosti Astratex
nastupuje Daniel Naxera.