Masarykova univerzita ukazuje studium jako pozitivní výzvu
Uchazeče o studium láká Masarykova univerzita imageovou kampaní
s podtitulem #munichallenge.
Uchazeče o studium láká Masarykova univerzita imageovou kampaní
s podtitulem #munichallenge.
Letošní náborová kampaň VUT láká studenty na prostředky a zázemí,
díky kterým budou moct měnit svět k lepšímu.
Deloitte s novou employer brandingovou kampaní míří na všechny cílové
skupiny.
Zákaznická centra O2 se digitalizují, jejich součástí jsou i roboti,
virtuální asistentka či umělá inteligence.
Sportovní svazy a kluby spouštějí náborové kampaně, cílí na nové
zájemce a evidují rostoucí zájem o sport.
Náborová kampaň společnosti Honeywell láká inženýry do vývoje
leteckých a vesmírných technologií.
Český svaz kanoistů spouští náborovou kampaň, s níž vyzdvihuje
všestrannost sportu v přírodě.
Nezastavujte své HR aktivity na úrovni inzerátů, ale snažte se o pozornost
případných uchazečů budováním značky jako kvalitního a žádaného
zaměstnavatele, doporučuje Andrea Krejčí z H1.cz.