# Aktuality # Marketing # Reklama
Globus mění věrnostní program, podpoří ho kampaní
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus.
V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní
ceny.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus.
V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní
ceny.
Zákazníci Globusu mohou nově požádat k nákupu o zkrácenou nebo pouze
elektronickou účtenku. Roční úspora může dosáhnout až tří tisíc km
papíru.
Globus si připomíná 25 let na českém trhu, plánuje otevřít tři nové
prodejny a rozšířit e-shop na pět dalších hypermarketů.
S aplikací Můj Globus se nakupuje už čtyřnásobně více, aktivně ji
používá 200 tisíc zákazníků. Řetězec chystá další rozšíření,
např. personalizaci slevových kuponů.
V reakci na vládní opatření nabízí Globus možnost ověřit si přes jeho
aplikaci volnou kapacitu v hypermarketech, stáhlo si ji už
200 tisíc lidí.