# Aktuality # Marketing # Výzkum
Více než dvě třetiny Čechů plánují sledovat hokejové mistrovství
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Zápasy v rámci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji si
nenechá jíž 68 % Čechů.
# Aktuality # Marketing # Retail
Během květnového Mistrovství světa v hokeji se střecha nákupního centra
Galerie Harfa promění v chill out zónu značky Coca-Cola.
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq,
startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
V pátek 10. května začíná v Česku mistrovství světa v hokeji.
Česká televize spustila tradiční tematickou aplikaci pod červeným
tlačítkem, nejde však o jedinou novinku.
Tipsport startuje hokejovou kampaň, nabízí v ní novým zákazníkům během
mistrovství vstupní bonus 500 korun na sázení.