Škoda v hokejové kampani nasadí nové logo i poezii
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
U příležitosti MS v hokeji startuje Kaufland novou reklamní kampaň, do
níž obsazuje hokejové hráče i své zaměstnance.
První zápas českých hokejistů na MS sledovalo v pátek odpoledne
v průměru 873 tis. diváků (15+). Po Televizních novinách šlo o druhý
nejsledovanější pořad dne. Třetí v pořadí byla Všechnopárty, která
se zároveň stala nejsledovanějším pořadem po 20:00.
Noční hokejové finále o zlaté medaile na juniorském mistrovství světa
mezi Kanadou a českým týmem sledovalo téměř 360 tisíc diváků
starších 4 let.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland podporuje český hokej a přichází s věrnostním programem
Kulišáci. Součástí je také facebooková soutěž o zájezd přímo na
Mistrovství do Finska.
Nejsledovanějšími pořady nedělního večera po 20:00 se stala filmová
komedie Casting na lásku a přenos finálového utkání z hokejového
mistrovství světa.
Čtvrtfinálové utkání českých hokejistů s Finskem se stalo pořadem
čtvrtečního večera a také celého dne, vidělo ho 1,43 mil. diváků
starších 15 let.
Česká televize zůstala v květnu nejsilnější televizní skupinou
v podílu na sledovanosti v celodenním vysílání 15+. Pomohlo jí
vysílání hokejového MS.