Meta má plány s placeným obsahem
Facebook na své přihlašovací stránce dlouho všechny ubezpečoval, že
vždy zůstane zdarma. Do budoucna chce ale některé funkce zpoplatnit.
Facebook na své přihlašovací stránce dlouho všechny ubezpečoval, že
vždy zůstane zdarma. Do budoucna chce ale některé funkce zpoplatnit.
Zatím neoficiální plány Netflixu napovídají, že streamovací videoslužba
nechce ve své levnější verzi předplatného s reklamou zahltit diváky
reklamními spoty.
Kdo nechce spoléhat na virálnost svých krátkých hudebních videí, může
z nich udělat reklamní obsah.
Provozovatel největší sociální sítě světa rozšiřuje možnosti,
kterými si mohou zajímaví autoři přijít k výdělku.
Podle dat společnosti Axocom platí za streamování videoobsahu 60 procent
z celkového počtu 1,3 mil. diváků.
Twitterová inzerce se může snadno ocitnout vedle příspěvků plných
nenávisti a fake news, varují aktivisté. Elon Musk chce navíc od firemních
profilů vybírat peníze.
Na největším globálním videoportálu nejspíš přibude reklama. Firma
testuje její nasazení pro svůj multimediální formát Shorts.
Provozovatel sociální sítě se dostal do zisku a o část příjmů se
podělí s influencery.