# Marketing # PR # Udržitelnost
Být dobrým sousedem je pro image firem čím dál důležitější
Spotřebitelé dnes více oceňují společnosti, které nejsou jen místem
k nákupu či výrobě, ale přispívají i k lepšímu životu ve
svém okolí.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Spotřebitelé dnes více oceňují společnosti, které nejsou jen místem
k nákupu či výrobě, ale přispívají i k lepšímu životu ve
svém okolí.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se
soutěží o zájezd do Dánska.
Mondelēz přináší před sváteční sezónou speciální vánoční edice
svých značek Milka, Fidorka a Opavia.
# Aktuality # Marketing # Retail
Mondelēz International mění u značek Milka dezerty, Oreo a BeBe Dobré
ráno stojany.
Značka Opavia nasazuje po třech letech novou televizní reklamu.
Seminář Popai CE se blíže věnoval nejúspěšnějším in-store projektům,
které byly oceněny na nedávné akci Popai Awards.
Na pozici Corporate & Government Affairs Manager společnosti Mondelēz
nastupuje Jiří Šebek.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Na oslavu svého výročí připravila Milka kampaň i spotřebitelskou
soutěž o finanční výhry.