Mikuláš Duda řídí korporátní komunikaci MOL ČR
Ve své nové roli je zodpovědný za interní i externí komunikaci
společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii i partnery.
Ve své nové roli je zodpovědný za interní i externí komunikaci
společnosti, budování značky a posilování vztahů s médii i partnery.
# Aktuality # Marketing # Retail
Věrnostní program MOL Move umožní nově sběr bodů i za hranicemi.
Od sezony 2024/2025 se tuzemský fotbalový pohár MOL Cup přesouvá na stanici
O2 TV Sport. Přinese více než dvacet přímých přenosů od prvního kola
až po finále, a pravidelný televizní magazín.
Skupina Deutsche Telekom spouští věrnostní program Magenta Moments pro své
zákazníky. Hlavními partnery jsou CineStar, řetězec Bagetterie Boulevard,
letenkový portál Kiwi.com a čerpací stanice MOL.
MOL startuje podzimní kampaň „Evolucionáři“, součástí je i podcast
s osobnostmi ze světa sportu a vědy.
Hlavním prvkem kampaně je soutěž o více než dva tisíce cen a hlavní
výhra v podobě Renaultu Clio RS Line.