Zalando vyzývá módní značky k účasti v soutěži
Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando
Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy.
Zalando zve mezinárodní módní značky, aby se přihlásily do Zalando
Visionary Award SS25 na kodaňském týdnu módy.
Spíše než dokonalost oceňují uživatelé sociálních sítích v dnešní
době autenticitu, zábavu a uvěřitelnost.
Boss spouští kampaň na podporu své nové kolekce jaro/léto 2024. Spojuje
se v ní se známými tvářemi. Poprvé zapojí i hologramy.
Primark představuje kolekci, jež byla navržena s ohledem na potřeby osob se
zdravotním postižením. Zároveň upraví pro jejich potřeby i prodejny.
Na český maloobchodní trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek,
nejvíce za uplynulých 10 let.
Puma zahajuje dlouhodobou spolupráci s hudebníkem Štěpánem Hebíkem,
známým jako 7krát3.
Glami spouští experimentální verzi AI nákupní asistentky.
Návštěvníkům vyhledá oděv podle jejich přání.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando na podzim přichází s novým luxusním butikem, představuje novou
B2B značku ZEOS a obsahový formát „Stories na Zalandu“.