Answear spustil novou kampaň, zapojil i influencery
Answear rozvíjí svůj koncept „Máš Answear“. Do televize tak nasazuje
druhou vlnu své kampaně.
Answear rozvíjí svůj koncept „Máš Answear“. Do televize tak nasazuje
druhou vlnu své kampaně.
Slovenská módní značka Dedoles si na influencer marketing zvolila agenturu
MSL. Spouští soutěžní kampaň na TikToku.
Na globální iniciativu značky Puma nyní navazuje lokální kampaň, do níž
se zapojují místní ambasadorky.
Zalando letos vstoupí na šest nových trhů, mimo jiné i na Slovensko.
Počet partnerů na marketplace chce ztrojnásobit.
Rumunsko, Chorvatsko a Slovinsko jsou nové trhy, na které se rozšíří
módní e-shop ZOOT.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce tenisek Footshop se spojuje se svou konkurencí – obchodem Queens.
Obě značky zůstanou zachovány.
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.
Módní e-shop Answear do nového roku vstoupil s novou investicí. O jeho
plánech jsme hovořili s country manažerkou Evou Balaštíkovou.
ZOOT se rozhodl nahradit vlastní Výdejny radosti sítí partnerů v podobě
módních obchodů.
Po uzavírce svých obchodů spustil Marks & Spencer novou službu, přes
kterou si mohou zákazníci objednat zboží online a vyzvednout na prodejně.