Freshlabels plánuje s investicí expanzi do západní Evropy
E-shop Freshlabels chce získat investici ve výši 1,5 mil. eur na další
expanzi směrem na Západ.
E-shop Freshlabels chce získat investici ve výši 1,5 mil. eur na další
expanzi směrem na Západ.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando uvádí v České republice kategorii Pre-owned, nabízející
sortiment oblečení z druhé ruky.
# Aktuality # Retail # Slovensko
Česká módní značka Bohempia vstupuje s lokalizovaným e-shopem na
Slovensko. Německo a další velké evropské země by měly následovat.
ZOOT rozšiřuje svůj sortiment. Spustil sekci Zdraví, v níž se zaměří
na prémiové české značky potravinových doplňků.
Zalando lokalizuje na českém trhu svou globální kampaň. Spolupracuje v ní
s ambasadory s česko-vietnamskými kořeny.
Puma spouští novou kampaň „Only See Great“. Obsadila do ní své
globální ambasadory, jako jsou Neymar Jr., Cara Delevingne nebo Usain Bolt.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Brand marketingový tým módního e-shopu ZOOT vede nově Michaela Lelková.
Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit
s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.
V dubnu byla na trh uvedena nová česká značka spodního prádla. První
kolekci vytvořila Petra Ptáčková.
# Aktuality # Reklama # Retail
Vasky chtějí letos ztrojnásobit své prodeje. Pomoci jim má nová kolekce,
expanze i televizní reklama.