Nový řetězec HalfPrice otevírá v Česku první prodejnu
HalfPrice, maloobchodní řetězec se značkovým oblečením, obuví a
doplňky, otevírá 30. září v Česku první prodejnu v obchodním centru
Galerie Harfa v Praze.
HalfPrice, maloobchodní řetězec se značkovým oblečením, obuví a
doplňky, otevírá 30. září v Česku první prodejnu v obchodním centru
Galerie Harfa v Praze.
Značka Vasky ukazuje v kampani, že ševcovina je jako orchestr. Zároveň
připravuje spolupráci s Preciosou.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Módní e-shopy Zoot, Different, Urban Store a Bibloo začínají od října
nově vystupovat pod společnou entitou Digital People.
Privátní značka módního e-shopu Answear obsazuje do kampaně Lenku
Klicperovou, Kateřinu Vackovou či Lucii Křížkovou.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kinoko testuje potenciál pop-up store v obchodním centru Westfield Chodov.
# Marketing # Internet & Mobil
Módní e-shopy vylepšují vlastní značky a snaží se tak vyplnit mezery
v sortimentu. Cílem je především sjednocení nabídky.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Zoot uvádí na trh další vlastní značku oblečení s názvem Metroopolis.
Její tváří je herečka Hana Vágnerová.
Zalando zdvojnásobuje počet módních návrhářů v kategorii Zalando
Designer, kampaní chce přitáhnout zákazníky k luxusu.
Zalando do své kampaně cílené na muže obsazuje Leoše Mareše, Jana Cinu,
Davida Kollera nebo Vratislava Navaru.
Zoot se v komunikaci vrací k humoru, zároveň ale cítí, že zákaznice
potřebují radu a inspiraci, říká Michaela Mihók (Lelková), brand
manažerka značky Zoot.