Přehled: Události, které lze v roce 2022 marketingově využít
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které by se
mohly hodit k marketingovému využití. Vzhledem k přetrvávající pandemii
není však jejich uskutečnění 100% jisté.
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které by se
mohly hodit k marketingovému využití. Vzhledem k přetrvávající pandemii
není však jejich uskutečnění 100% jisté.
# Aktuality # Výzkum # Internet & Mobil
Vinted, eBay nebo Vestiaire Collective patří podle zprávy Cross-Border
Commerce Europe mezi nejudržitelnější tržiště v Evropě.
Módní skupina Vermont otevírá nové multibrandové prodejny v plzeňské
Olympii a v pražském OC Westfield Chodov. Návrh vznikal nejprve ve
virtuální realitě ve spolupráci s firmou Virtuplex.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka kožených tašek, kabelek a dalších doplňků bude mít svou pop-up
prodejnu v Praze Na Příkopě.
Módní značka Celio spouští lokální e-shop a vánoční digitální
kampaní chce oslovit „normální muže“.
Loni prodeje módy na internetu vzrostly o 15 %, letos se očekává podobný
nárůst, říká Ján Kešelák z módní platformy Glami.
# Aktuality # Internet & Mobil
Kreativní duo Ester Geislerová a Josefina Bakošová, známé jako
Ester&Josefina, už nebude společně produkovat značku oblečení
Ester&Josefina.
Módní e-shop ZOOT spouští svou vánoční kampaň, jejíž tváří je opět
influencerka Nikol Štíbrová.
BeWooden sází v komunikaci na kampaně s přesahem, které prezentují
produkty se silnými příběhy, říká její zakladatel Ctirad Sára.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Chief Revenue Officer ve společnosti Glami nastupuje Ján Kešelák.