Skinners přináší na trh díky kampani barefoot boty
Díky crowdfundingové kampani rozšiřuje brněnská značka Skinners své
portfolio o nové barefoot boty.
Díky crowdfundingové kampani rozšiřuje brněnská značka Skinners své
portfolio o nové barefoot boty.
V červnové kampani se módní e-shop Zalando zaměřuje na svůj
nákupní klub.
Zalando získalo většinový podíl v globální módní a lifestylové
mediální značce Highsnobiety.
Hlavními komunikačními linkami nové kampaně ZOOT je rychlá doprava, nově
zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.
Po celý červen bude Dr. Martens v pop-upu před pražským Výstavištěm
nejen prodávat boty, ale také pořádat koncerty.
Glami se spojuje s italskou konkurencí. Měsíčně přivedou společně více
než 500 tisíc objednávek svým partnerským e-shopům.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela Brand a Social Media týmu společnosti Footshop přichází Radim
Stezka.
Značka Bohéma, která vešla do povědomí tričky s českými motivy,
otevřela v Palackého ulici v Praze svůj první kamenný obchod.
Adidas představuje svět Ozworld, platformu pro tvorbu avatarů generovaných
umělou inteligencí.
Eva Burešová, ambasadorka značky Gap pro Českou republiku, se stala hlavní
tváří lokální kampaně zaměřené na produkty Gap for Good.