Kaufland zavádí digitální účtenku v mobilní aplikaci
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
# Aktuality # Retail # Marketing
Přes 300 tisíc zákazníků si stáhlo novou aplikaci Moje dm. Nový formát
nabízející live online shopping si získává publikum.
V předvánoční věrnostní kampani se OMV spojuje se značkou Playmobil.
Zákazníci Globusu mohou nově požádat k nákupu o zkrácenou nebo pouze
elektronickou účtenku. Roční úspora může dosáhnout až tří tisíc km
papíru.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce sportovního zboží Decathlon spouští na českém trhu svou
nákupní aplikaci.
Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou
tvořit kampaň pro značku ZOOT.
# Aktuality # Retail # Marketing
Drogerie Rossmann spouští online prodej přes mobilní aplikaci
Rossmann Club.
LMC spouští kampaň na podporu aplikace Práce za rohem, jež pomáhá lidem
najít práci blízko domova.
Penny spouští akci ve spolupráci s mBank, v níž mohou zákazníci
ušetřit až 2000 korun.