Netflix zvažuje prodávat asi čtyři minuty reklam v hodině
Zatím neoficiální plány Netflixu napovídají, že streamovací videoslužba
nechce ve své levnější verzi předplatného s reklamou zahltit diváky
reklamními spoty.
Zatím neoficiální plány Netflixu napovídají, že streamovací videoslužba
nechce ve své levnější verzi předplatného s reklamou zahltit diváky
reklamními spoty.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Microsoft bude Netflixu spravovat technologii pro prodej reklamního prostoru.
Streamovací televize tak bude díky spolupráci schopna nabízet levnější
předplatné s reklamami.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Soutěž Sabre Awards, jenž oceňuje nejlepší PR projekty v Evropě,
zveřejnila letošní shortlist.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Firma Microsoft se spojila s evropskými vydavateli ve snaze společně
prosadit systém, který by zajistil, aby přední technologické firmy platily
za zpravodajství.
Žebříčku nejhodnotnějších značek Interbrand i nadále vévodí Apple,
mezi největší skokany patří Amazon, Microsoft a Spotify.
Která aplikace by mohla po zákazu TikToku v USA přebrat jeho pozici?
V poslední době se daří zejména službě Likee.
Herní platforma Twitch zaznamenala výrazný nárůst počtu zhlédnutých
hodin. Možné je, že v budoucnu začne živě vysílat i fotbal.
I přes pandemii koronaviru hodnota nejcennějších značek světa letos
meziročně vzrostla o 6 %, vyplývá to ze žebříčku BrandZ.
Nejlepší dopad na společnost má podle výzkumu portálu The Verge Google,
nejhorší Twitter.