Metaverzu se předpovídá slibná budoucnost. Používá ho ale někdo?
Loni bylo metaverzum v hledáčku marketérů, letos se o jeho přidané
hodnotě pochybuje. I přesto mu je předvídána slibná budoucnost.
Loni bylo metaverzum v hledáčku marketérů, letos se o jeho přidané
hodnotě pochybuje. I přesto mu je předvídána slibná budoucnost.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Nejhodnotnější značkou světa je Apple, ukazuje žebříček
100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná
společnost Kantar.
Podle studie PwC se hodnota největších světových firem propadla nejvíce od
krizového roku 2009. Jedničkou zůstává Apple.
Nástup generativní umělé inteligence má potenciál proměnit způsob
kancelářské práce i správy sociálních sítí, věří Microsoft.
Bing i Google začnou uživatelům nabízet odpovědi generované jazykovými
modely.
Microsoft věří, že získá před Googlem konkurenční výhodu díky
populárnímu modulu umělé inteligence. ChatGPT dokáže zodpovědět téměř
jakoukoliv otázku. Stále má ale svá omezení.
Plzeňský Prazdroj svůj projekt „Chytrej výčep“ uvedl experimentem,
v němž ukázal hospodu bez energií.
Apple si udržuje pozici nejlepší globální značky desátý rok v řadě.
Vyplývá to z aktualizovaného žebříčku Interbrands 2022.
Ve spolupráci s agenturou Socialpark připravila Alza kampaň, jež se dívá
do počítačové minulosti.
Karolína Kříženecká zodpovídá za kompletní strategii a realizaci
externí i interní komunikace s důrazem na klíčová témata společnosti
Microsoft.