Pastier: Trh obsadilo mnoho brandových ezoteriků a konzultantů
V oboru dnes působí mnoho influencerů a konzultantů, kteří vše
podávají velmi zjednodušeně, myslí si kreativec a autor Žluté knihy
Michal Pastier.
V oboru dnes působí mnoho influencerů a konzultantů, kteří vše
podávají velmi zjednodušeně, myslí si kreativec a autor Žluté knihy
Michal Pastier.
Při tvorbě komunikačních vizuálů je klíčové si uvědomit, jaký má
být jeho přínos pro branding. Krásný vizuál sám o sobě brandingu
nemusí pomoct, zaznělo na konferenci Brandstorming.
Livesport spouští novou globální kampaň s Petrem Čechem. Pracuje v ní
s nečekanými pointami v situacích, které jen zdánlivě se sportem
nesouvisí.
Na českém a slovenském trhu vznikla nová agentura Darwin and the Machines.
Zaměřit se chce na dlouhodobou efektivitu.
Rozhovor Jana Kollera v zápase na Bohemians byl po 25 letech „přetočen",
je součástí kampaně pro službu FlashSport. Koncept kampaně připravil
Michal Pastier.
„Pokud si klienti vybírají neefektivní věci, kde je problém?," uvažuje
Michal Pastier, Group Creative Director reklamní agentury Zaraguza.